FREQUENT GESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik voor mijn boeket zorgen?


First things first: Lang vaasleven beigint met een brandschone vaas & vers (liefst lauw) water voor uw boeket van zodra je het ontvangt. Water: Ververs het water elke 2 dagen, bij een hittegolf zelfs dagelijks. Bij het verversen van het water kan je er voor kiezen om ondertussen de 'zachte' stelen even schuin aan te snijden. Bloemenstelen drinken zo net opnieuw wat beter. Standplaats: Plaats het boeket vooral op een plaats waar je het veel kan zien :) En uit de tocht & rechtstreekse zon. Uw bloemen zullen u dankbaar zijn en het boeket zal langer zijn kracht behouden.




Kan ik mijn bestelling thuis of op locatie laten leveren?


Jazeker! Leveringen brengen wel een extra kost met zich mee, afhankelijk van hoe ver de locatie zich van het atelier bevindt. We spreken hier voor af over het wie - wat - waar - wanneer. Bel gerust even op op het nummer +32 472 47 14 47 of stuur een bericht voor informatie via het contacformulier op deze website.




Kan ik weten van waar de bloemen komen?


Ik geef graag informatie mee over de herkomst van de bloemen! De bloemen die Floreer gebruikt zijn zo veel mogelijk afkomstig van biologische en/of lokale telers. Als we nog lang en veel plezier willen hebben van het werken met bloemen is het belangrijk de natuur niet te overbelasten met pesticiden en milieubelastende kweekmethodes. Indien er toch geopteerd wordt voor niet biologische of lokale teelt, is dit een weloverwogen, beredeneerde keuze. Indien deze keuze gemaakt wordt kiest Floreer voor MPS label.




Hoeveel op voorhand kan ik een bestelling plaatsen?


Als u een bloemwerk wil bestellen kan dit steeds via de website, sociale kanalen of telefonisch. Ik heb geen grote voorraad bloemen & koop deze in naargelang de vragen die binnen komen. Graag dus tot minstens 2 dagen vóor u de bestelling nodig hebt bestellen, zodat ik tijd heb om uw bestelling zorgvuldig te kunnen behandelen. Mocht u last-minute een bloemenvraag hebben stel ook zeker uw vraag, dan bekijk ik wat ik voor u zou kunnen betekenen.




Gebruik van deze website


Google analytics is met deze website verbonden maar er worden geen identiteitsgegevens opgeslagen. Indien uw gegevens ingegeven werden voor het plaatsen van een bestelling of stellen van een vraag via de chat/contactformulier worden deze enkel daar voor gebruikt. Uw gegevens worden niet doorgegeven aan een andere partij dan Floreer.